Prensannesiyimm İyi akşamlar kızlar,ben oğlumun resimlerini çıkartmak istiyorum.Fogtarafçılda tanesi ne kadar biliyormusunuz.
Balbademim3 Prensannesiyimm stüdyolarda pahalı oluyor tanesi 2 tlydi burda ama internet sitelerinde daha uygun kampanya falan da oluyor
Prensannesiyimm Balbademim3 Morfrenk Elifim61 EslemDilan ozgelin hepinize çok ama çok teşekkür ederim kızlar ben eşime dedim ama öyle daha Uygun olur dedi sayenizde öğrenmiş oldu😂🌸💞
ozgelin Kuzeyemre Ufak bi fark olur tabi ama gidecğin fotoğrafçıda da bunun garantisini alamazsın çeşit çeşit çıktı makineleri var hepsinin kalitesi farklı..netten güvenli bilindik bir yerden çıkart aynı işi aşağı yukarı görür ve inan kaç katı altına halletmiş olursun ben şok geçiriyorum mesela..