vilnius efelettin ben de illa izleyin dediğinizi söylemedim zaten. Yorum yaptım sadece neden ters anladınız onu anlamadım
efelettin vilnius bende izlemediğiniz için büyük kayıp dememiştim zaten siz yorumunuzu yazdınız bende yorumumu yazdım ☺️
Bebek2020_ efelettin teşekkürler ama seyredemedim. Ben de erken uyudum 🤷🏻♀️😅 artık haftasonu tekrarını izlerim