Busrayaz 2 aylık bebeğimle almanyadan türkiyeye araba ile yolculuk yaptım yazın, yolun yarısında kaza geçirdik, arabamız pert oldu, uçakla devam etmek zorunda kaldık, elhamdulillah evladıma hiç bişey olmadı.. tedbir bizden, taktir Allahtan :)
onca hava değişimini kaldıran evladım, hastanede sıra beklerken bi çocuğun yüzüne hapşurmasıyla hasta oldu🙈 daha büyük olmasına rağmen