Merhaba 12 günlük taze anneyim bebeğimi sezeryan doğum ile kucağıma aldım. Hastaneden taburcu olduktan sonra 4.günümde kontrole gitmiştim pansuman yapılıp herşeyin yolunda oldugunu söyledi doktorum, 2 gündür dikişimde özellikle kenarlarda sertlik ve şişlik var ama acımıyor içerden yatay bir şişlik var dikişimde. Sezeryan olanlar yardımcı olabilir mi? Yoksa en kısa zamanda doktora mı görüneyim?