Arkadaşlar 1yas ve sonrası için soruyorum . Bebeklere bağırmak kızmak onlarda herhangi bir etki bırakır mı ? Anne baba teyze amca hala vs kim olursa olsun kizarsa bağırirsa hafızalarında kalır mı ? Rüyalarına girer mi ? ,Korkarlar mi ? Çok düşünüyorum bu konuları ve merak ediyorum sizlere de sormak istedim. Bebek psikolojisi etkilenir mi ?