Canada10 Belinay2407 ben kullandım canım bebe bisküvilerine katmıştım avakodolu muzlu karışımlar yaptığımda içerisine koyardım omletine falan koyardım
sedaykn Belinay2407 Büsküvilere, keklere, pankeklere, kurabiyelere kullanıyorum. Şeker yerine tat veriyor.
inci_inci Belinay2407 Pankek yaparken kullanıyorum. 1 yumurta 2 yemek kaşığı şeker 2 vanilin 1 kabartma tozu 1 buçuk bardaktan biraz az un Ve yarım çay bardağından az keçiboynuzu unu Hepsini karıştırıp pankek yapıyorum. Kızım severek yiyor. Hayırlı geceler 💐
Canada10 Belinay2407 evet canım onu pişirmene gerek yok zaten öyle toz olarak kullanıyorsun hatta ben kendime bile sıcak süte katıp içerdim 😁