Kızımın 4 aylık zamanlarını anlatmışsınız. Bebeğim var diye sevinemiyordum bile. Hiç keyifli geçmiyordu günümüz. Hep kucak.. kucağa alınca mızırdanma sürekli neyi var bi yeri mi ağrıyor diye düşünerek geçti o bir ay. Şimdi 7 buçuk aylık. Adeta bir neşe bombası 😍 mutlu keyifli ve kendini anlatabilir hale geldi. Eminim sizin bebeğiniz de böyle olacak. Yeter ki anlayışınızı sevginizi esirgemeyin. her an konuşun ninniler söyleyin bol bol sarılın emiyorsa emzirin. Harika günler sizi bekliyor 🙏🏼