Mucizeemmmmm Selam kızlar iPhone kullanıcıyım dünden beri Wi-Fime giremiyorum başka Wi-Filer girebiliyorum ama kendi Wi-Fime giremiyorum başına gelen var daha önceden? Nasıl girebilirim ağı unuttup girmeyi denedim olmadı