Merhabalar güzel anneler Benim 15 günlüğüm bebeğim var 1 haftadır göğüs uçlarım yara emzirirken canım çok acıyor Kantaron yağı, lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapak 1 haftadır üçünü de yapıyorum her emzirmeden sonra mümkün olduğunca ama geçmiyor Daha iyi önerisi olan var mı yardıma ihtiyacım var