Annebebek58 3.aydan beri alerjisi var denildi hipoalerjenik mama kullandik 6.aya kadar 6.aydan sonra normal mamaya gectik gecis o gecis bir ay icinde denemedigim mama kalmadi. Normal ek gida da kabul etmiyordu iştahi hepten kesilmisti. Herkes zayif olmus diyip duruyo. Süt ürünlerini hic vermiyorum suan bebelac lf kullanmaya basladim 4 gün sonra iştahında düzelme oldu oldu ama simdide kabizlikla savasiyor.