Anneler benim kızımda dğn gecwden beri dğşmeyen ateş vardı 39 lara 40 kara çıktı sabah hastaneye gittik idrar testi istediler fakat ysptıramıyorum bu idrar torbasına çözümü olan varmı altına poşette taktım beklettim bezini çıkardım öylrde denediö lazımlığa da oturtmayı denedim yok yok yok kafayı yiyicem