Merhaba.. 3 ay 22 günlük bebeğim var. Gözleri açık uyuyor Ve uykuda gülüme, ifadesiz mimik ve emme refleksi saniyelik olarak geçiş yapıyor ve sürekli bir tekrar söz konusu..
Bunları yaşayan başka bebeler var mı?
normal mi endişelenmelimiyim bilemedim nörolojik olarak..