renkliruya Merhaba anneler.. Oğlumun eline elma vermiştim.. Küçük bir parça boğazında kaldı müdahale ettim yuttu.. Nefes almasında falan bir sorun yok ama ben kendimi kötü hissediyorum..😥 Oğlum 8 aylık..
Arvenceren renkliruya geçende bnm kızıma oldu aynısı salatalık veriyorum bsy olmuyodu elma verdm küçük bi parça ısrdı kusacak gbi oldu hemen ters çevirdm çıkardı ama nsl korktum
renkliruya Çıkarsaydı içim daha rahat olurdu.. Gerçekten çok kötü bişeymiş..yuttu ama bir yerde takılı mı kaldı falan diye düşünmeden edemiyorum.. İnsan çok üzülüyor.. 😥 Mesafe Arvenceren sunnymom
Pnrdnzysfars renkliruya rahat ol canim bisey olmaz yuttuysa. Benim oğlum keske elma yutsaydi catal igne yuttu 🤦🏻♀️ Ömrümden ömür gitti ama bi gün sonra çıkardı elma da cikar merak etme