Yingyang Astalavistaaa bizimde sıkıntı yoktu yoğun bakım da yatan bebeklere öneriliyor bizde öyle gittik ortaya çıktı iki delik varmış korkulacak bişey yok. Zamanla kapanır dedi doktor
Sym-d-a Prensannesi29 bizdede üfğrğm duyuldu 1 aylıkken kardiyoloji ye gidiyoruz çok ufak bir delik zamanla kapandır dedi 1 aylıkken bir sonraki ay yine çağırdı sonra uzattı 5 aylık olunca gelin dedi böyle böyle uzatacam arayı takip edeceğim dedi
Zhnce Yingyang amin inşallah Smdi gordum 3 mm dimi sizinki Bizimki de 5.6 olmuştu kapanmamış aksine buyumustu En son 3e düştüğünde söylemişti doktoru problem değil diye