Annebebek58 Kizlar meraba bebegim 7.5 aylik gece uykusuna yattikdan sonra sabaha kadar 4 5 kere emmeye kalkar bende hep emzirdim ama bugun biberonla su versem emzirmesem olur mu denemek istiyorum da bi su veren var mi bebeklerine gece
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Annebebek58 ben verdim ama akıllı yavrum ben şu istemem illede annem deyince bidaha memeye döndük anlıyolae canım ya a keşke şu içerseler yarım saate bir kalkıyorum memem kopucak artik
mina00 Annebebek58 neden oyle yapmak ıstıyosunuz kı onu bıldıgım kadarıyla memeyı kesınce bıraz buyuk oldugu zaman yaparlar
mirvey Annebebek58 hiç bir sıkıntı olmaz zaten 7.5 aylıkmış ek gıda yiyor gece mem istemesi açıklığından değil meme aşkından 😂 ver canım ek gıda dönemindesin zaten su içmesi lazım bız mama yiyoruz ona ramen gece veriyorum su ayrıca alışınca bir süre sonra meme değil su isticek
Annebebek58 Busranurnsjsjsjsjsnsndns bazi annelerr gece beslenmesini su vererek de kesiyolarmis ya merak ettim acaba bugun su verince bakiyim geri ne zaman uyanacak bende 4 5 kere kalkmakdan cok yoruldum
Annebebek58 mina00 gece cok uyaniyorrr denemek istedim her uyandiginda degildee 1 kere sadecee zarari olur mu
mina00 Annebebek58 ıcıyosa deneyın ıstersenız benım kızım geceyı gecdım gunduz bıle su ıcmez sırıngayla verıyorum zorla
Gunes55 Annebebek58 aynen oyle. Su veriyorum iciyor ondan sonra meme icin arayisa devam. Ben de bi umut demistim ama yemedi 🙃 ama denemekten zarar gelmez her bebek farklidir belki sizde ise yarar