Gokcefe Merhaba bebeğim 1 aylık ve emziriyorum. Dün geceden beri gogsumun alt kısmına doğru şiddetli bir ağrı var. Sonra baktım ki ağrı olan kısım baya kızarmış. O göğsümden sütte sağıp boşaltmaya çalıştım ama geçmedi. Ne yapabilirim fikri olan var mı?
Hacerr Gokcefe mastit olmussunuz Yuksek ıhtımal masaj yapın ben posete nohut koyup masaj yapıyordum lahana da ıyı gelıyırmus ınternetten arastırn cok sıddrtlıyse doktora gıdın sureklı sagın sutunuzu