Ecreee Arkadaşlar ben adetimin 9.gunundeyim sabahtan beri koyduğum peçete kuru temzi çıkıyor.. gusül abdesti alsam olur mu yoksa 10.gunu beklemem mi lazım ? Adetim 10 kadar sürüyor..
NurrC Ecreee 10 gün özüre girer. Normalde kahverengi akıntıdan sonra beyaz-berrak bir akıntı olur adetin gittiğini gösterir. Onu gördüyseniz gusül almalısınız artık
Ecreee NurrC 10gunden sonrası özür canm sadce ben 10.gunum dolmadan akinti gelmedi kuru temiz geldiği için sormak istedim..