Merhaba, bebeğim alerjen bebek olduğu için aptamil pronesyneo mamayı kullanıyorum. Bir iki kere hipp organic combiotik vermiştim alerjisi çıkmadan önce ancak tadını sevmediği için geri çıkardı olduğu gibi. Aptamil gaz yapıyor demişti buradaki anneler ama gözlemlediğim kadarıyla ben gaz damlalarını kullanmayı bırakınca bebeğimin gaz sorununda epey bi ortadan kalktı. Kilo alımı da gayet güzel. Doktorum eğer alerjik bebek olmasaydı golden goat mamayı önerirdim sana ama şuan için bu iki marka mamayı tüm bebeklere dedi