Simaybaran06 Kızlar 21 de iki aylık olacağız anne sütü alıyor geçen mama kullandık sarılık için bıraktık bugün iki sefer açık yeşil renginde böyle sümüksü gibi kaka yaptı gaz sancısı oluyor neden kaka rengi böyle oldu başına gelen oldu mu
Rubab_Mommy Simaybaran06 Senin yediklerinden dolayi ola bilir.Bide kulaklarini kontrol et agriyincada kaka yeşil oluyo
Gaydin Simaybaran06 bizde 2 buçuk aylığız bizimde sadece anne sütü ama kakamız yeşil oldu 1 haftadır probiyotik kullanıyoruz çok şükür toparladı
Simaybaran06 İki gün önce Acile gittik gaz için kulaklarına muayene oldu gayet iyi diğerlerinde iyi dedi dün yeşillik yemiştim ondan olabilir mi acaba
1tinybean Simaybaran06 Yeşillik yemiş olabilir misiniz? Ya da bebekte alerjik bir durum söz konusu olabilir. Mukus da varsa eğer kakada, bir değerlendirmek gerek bence 🤷♀️