Merhaba arkadaşlar 3buçuk ay önce normal doğum ile doğum yaptım 12 saat boyunca sancı çektim sonlara doğru artık gücüm tükenince epidural takılmasını istedim fakat şuan eğilip kalkarken omuriliğimde ağrı hissediyorum Bebeğimin altını alırken doğrulurken ağrı hissediyorum aynı şeyi yaşayan var mı?