Japonprenses Kizlar 7 bucuk aylık bebegim ne pişirionuz aksamlari yaa ben bisey bulamiyorum pisirecek taneli olsun diyorum biraz da
YasemiNYagmur1 Japonprenses akşamları meyveli yoğurt veriyorum uyurken rahatsız etmesin diye öğlenleri çorba yapıyorum genelde
mina00 Japonprenses aksamları suya katılan meyvelı ve ya tahıllı mamalardan verıyorum sonrada sut. Oglen sebzeler bısırıyorum, sabah cıcı bebe muz lor peynırı, aksam ustude meyvelı yogurt ve ya meyve puresı
aslbaybars Japonprenses ben sabah yumurtalı pekmezli peynirli kahvaltı hazırlıyorum . Öğlen meyve püresi ya da meyveli yoğurt veriyorum. Akşamları taneli vermeye çalışıyorum özellikle çene kasları için. Şehriye çorbası, pirinç pilavı falan veriyorum ezmeden.
Japonprenses Zeynep3000 7 ay 7 günlük öyle daha cok seviyor bulamaç gibi verince geri püskürtüyor sabah yumurta verince bile minik minik parca veriyorum bulamac gibi yapinca kitlio ağzını
Zeynep3000 Japonprenses benimkine yumurta veremiyorum yemiyor midesini bulandiriyor bende 4 veya 5 günde Bi bıldırcın yumurtası veriyorum bulandirsada o küçük ya çabuk bitiyor
Japonprenses aslbaybars nasil tatlandiriyosunuz corbayi benim kızım yemiyo begenmio tadını bizim yemeklerimizin suyunu verince acio ağzını
Simurg Japonprenses benim doktorum kendine çorba yapar gibi yap sadece tuzsuz olsun yani sen tadına bakınca evet tadı güzel diyebilmelisin dedi. Yoğurt çorbası yaptim öğlen kızıma. Nane de kattım çok güzeldi tadı bı tek tuz yoktu 🤗
aslbaybars Japonprenses ben bize yaptığımız çorbalar gibi yapıyorum sadece tuz koymuyorum. Severek yiyor öyle.
Japonprenses Simurg bende mercimek yaptım bi tek nane koydum tuz vs koymadim bugün cok begendi yedi kendim yerken tuz ekledim ona eklemedim sevdi demekki gerçekten ağız tatları var bebeklerin bulamaclari bizde yemeyiz tabi
Simurg Japonprenses aynen öyle. Bebek diye tad alamıyor diye düşünmemek lazım 🤭 afiyet olsun bebisinize sağlık olsun. Nasıl yaptınız mercimek ben daha hiç yapmadım tarif yazarsanız sevinirim
Japonprenses Simurg bi cay bardağı mercimek ceyrek sogan 1 diş sarmısak yarim patates yarim havuç 2 yemek k. zeytinyağı azıcık da karabiber veya nane attim pisirdim robottan da cektim mis gibi yedi 🙂