hulyaaa-123 ben de 1 hafta kullandım ama hiç memnun kalmadım oğlumda kabızlık asirida gaz yaptı. Sağlık ocağındaki Dr. Ve ebe öyle dedi. Çok kullanmanizi tavsiye etmeyiz alabiliyorsunuz başka alın. Devlet verin dediği için dağıtmak zorundayız dedi. Ve ilerde dişlerinde lekelenme yapıyor damlalar