Bestezgi Merhabalar kizlar esim bankaci tayin istedi aydin ve mersin akrabalarımız var diye oralarda su an elazigdayiz ve cok yalnızız.Mersin olmadi aydin merkez de olmadı nazilli dediler.Nazilli de kimsemiz yok önerir misiniz cok kararsızız nasil bir yer acaba
Elisamn Bestezgi canım hiç pişman olmazsın 12 sene kaldık babam memurdu Nazilli’de . İnsanı gayet samimi .. çok güzel bir yer . 😊 Eminim sende çok mutlu olacaksın inşallah
Seyma005 Bestezgi merhaba, bende bankacıyım, aydına tayin istedim beni de nazilliye verdiler ama şuan nazilliyi aydından daha çok seviyorum, sosyal olarak birşeyler yapmaya çok imkan yok ama yaşanabilir sevimli bir yer. Hayırlı olur inşallah sizin için
Alpaslankuzusu Nazilli birçok kişinin yaşamak istediği isteyeceği bir yer, eğitim olarak da gayet iyi. İnşallah siz de mutlu bir şekilde yaşarsınız
Umay-Melissa Merhaba.. şuan Nazillide yim .. izmir den 3 yıl önce tayinle geldik.. yeşil ve şehir tadında ben memnunum.. sadece özel sektör olarak iş imkanı yok onun dışında herşeyi keyifli ..birde yazları çoook sıcak bilginize 😊
Bestezgi Umay-Melissa cok tesekkur ederm canm.Nasip kısmet bizim için hayırlısıysa olsun insallah.Kiralar uygun galiba dimi dun biraz baktım da