Yesimgulcakir Kızlar bu hamılelık belırtısı flan degıldır dimi bugün 4 den sonra her tuvaletimden sonra peçete cook az ve açık pembe yada açık kahve anlayamadım lekelenme oluyor😣 çok korkuyorum
Ayseagenurcngl Yesimgulcakir bende adet oluyorum 10 -15 gün sonra lekelenmem geliyor sürekli oluyor ama ara kanama heralde benim ki sezaryenden sonra şaşırdı benim durumlar
Candanlina Yesimgulcakir ben bu belirti sonrasinda test yapip hamile oldugumu ogrenmistim ve dediginiz gibi adet gunume daha bi kacgunvardi sizde bi test yapın isterseniz
saripapatyam2 Yesimgulcakir şu an bende aynı durumdayım ekimde Doğum yaptım hiç adet olmadım. Ne yani bu hamilelik belirtisi olabiliyormuymuş🙄
Yesimgulcakir Ayseagenurcngl bende sezeryan oldum bu 3ncü adetim olucak 7 gün sonraki ama bel agrısı ve lekelenme olunca panikledım hamilelik falandır diye inş yoktur öyle bişey çok dikkat edıyorum ve hiç hazır degılım 😓😓
Yesimgulcakir Ayseagenurcngl Candanlina Esrabayrakdar Kızlar şaka gibi gecede bi kaç damla kahve rengı leke geldı sabah adet oldum hamile değilmişim şükür
Yesimgulcakir Candanlina yarın test yapıcam ama çok korkuyorum hiç hazır degılım ikinci bebege 😢😢😢 inş bende sizinki gibi hamıle çıkmam belki üsütmüşümdür
Candanlina Yesimgulcakir insallah bebeginde cok kucukmus daha hayirlisi olsun canim mutlaka test yap sonucunuda paylasirsan sevinirim 😊 nasil bi korku oldugunu biliyorum benimde bebegim 6 aylik cok dikkat ediyorum🤗
Esrabayrakdar Benim 10 aylık oğlum var şuan hamile kalmadan önce doğum kontrol hapı kullanıodum ilacın sonun içtim o gün adet oldum bi hafta sürdü bitti 10gün sonra tekrar lekenmem oldu meğer hamile kalmışım ilk cocuktu neyse dedik sevindik 😊 Şimdi ikinciye hamileyim bunda doğum kontrol hapı kullanmadım ama yine aynısı oldu adetten 10gün sonra yine lekelendim doktora gittim bişi yoktu günüm geçti bi test yaptım hamileymişim yani demem o ki benim ikiside aynı oldu adet sonrası lekelenme şeklinde şuan oğlum nerdeyse 10bucuk aylık ve ben 7 haftalık hamileyim planlı olmasada bu armağanımızada sevindik 🙏🏻 gününüz geçerse test yaparsınız şimdi yapsanız çok erken olur ben hastanede kan vermiştim çıkmamıştı yeni dölleneniomuş demekki dediler
Yesimgulcakir Esrabayrakdar Rabbım sizin gönlünüze göre vermiş Allah bagışlasın, ama ben kafayı yerım daha eşimle bile evliliği tam oturtamadık ben iyice kırarım kafayı herhalde 😭
Yesimgulcakir Candanlina bende çook dikkat edıyorum yumurtama dönemımde asla ve asla birlikte olmam inş hamile değilimdir ama arkadasın dediği gibi çıkmaz büyük ihtimal şuna testte aslında ilk gebelıgım 4 gün kala çıkmıştı of😔
Esrabayrakdar Yesimgulcakir yani ikinciyi pek düşünmüodum bb gerci eşim çok istiodu olmuş dedim ahlancağıma kabul edip sevinmeyi tercih ettim nasipmiş dedim 😊 Seninde Allah gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻
Candanlina Yesimgulcakir canim evet cok kucuk oldugu icin gercekten zor bi durum ama yinede strese sokma kendini rabbim herseyin herzaman hayirlisini versin gonlune gore de insallah 🙏
Yesimgulcakir Candanlina yakında 2 haftada 1 adet olurum artık hiç böylede olmamıştı neyde bnde sevındım valla 😂😂