SukranUras golden goat kullanıyorduk normalde, kilo alımı az ve sindirim sorunu olduğundan doktor bebelac gold önerdi bi hafta sadece bebelac denedik yine aynı olunca stok yaptığımız golden goatla dönüşümlü vermeye başladım, mamanın tadından oldugunu zannetmıyorum cunku bıberonla sütüde ıcmıyor emmekte ıstemıyor dedıgınız gıbı az az emip az mama içtiğinden açlığını yatıştırıyor herhalde, yarından itibaren 3-4 saat geçse bile kendisi istemeden emzirmicemde mamada vermicem, bide böyle deneyelim