Kızlar selam benim oğlum Biray üç günlük uzayan sarılığı var kilo alımı çok güzel 3 kg 300 gram doğdu şu anda tam 5 kg ama sarılarını bir türlü atlatamıyoruz bugün hastaneye gittik uzayan sarılık var büyük ihtimal anne sütü sarılığıdır yinede tahlil yapalım dendi sonuçları daha almadık onun haricinde kalça otura sonu çektirdik daha ayı çok küçük olduğu için gelişim çağında dedi doktor üç hafta sonraya tekrar randevu verdi iki bez bağlamamı söyledi başına böyle bir şey gelen var mı bu konuda beni bilgilendirir misiniz