sesilak merhaba kızlar kızım 21 aylık ama hala konuşamıyor tek kelime baba başka kelimeler konuşmaya çalıştığında sesleri çıkaramıyor anne bile demiyor napıcağım şaşırdım 1 yaşındayken amin felan diyordu şimdi onuda beceremiyor sizinkileri gelişimi nasıl?
Splash-Splash-Love sesilak Dede mama su falan da mı diyemiyor. Bi yerde okumuştum tam hatırlamıyorum ama çocuklarda öğrendikten sonra gerileme dönemi oluyor sonra tekrar hızla devam ediyor.
LiYaRzuU sesilak 26 aylık kızım hala konuşamıyor bende çok takıyorum tek kelimeleri yine iyi kötü söyleyebiliyor ona kadar sayıyor ne desem anlıyorama hala cümle kuramıyor çok üzülüyorm
sesilak Splash-Splash-Love dede diyordu onuda artık demiyor ama mama diyor baba mama bana veya babasına ihtiyacı olunca baba diye sesleniyor başka herhangi bişeye mama oyuncaklara telefona suya mama diyor
Splash-Splash-Love sesilak Endişelenme annesi söyler illa ki 😊 her bebeğin gelişimi farklı siz kart oyunları veya kelimelerle oynanacak oyunlara devam edin kitaplara devam edin. Mutlaka konuşacak 😊 benim eltimin oğlu 3. Yaşını doldurunca konuşmaya başladı hafiften. Amcamın oğlu da 10 yaşından sonra açıldı dili. Pedagog yardımı olmadan. Ama içinizde kalmasın bir görünün içiniz rahatlasın