3subat Bebeğim 1ay 14 günlük kızlar 7 8 gündür kakasını yapmadı bugün sürekli mememde kalmak istiyor ve hiç uyumadı doymuyo diye bende mama verdim sizce huzursuzluğu kabız olmasından mı acaba çok tedirgin oldum bi yardım lütfen 🙏😢😢
12-ab 3subat bebekler rahatlamak için de meme de kalmak isterler huysuzluğu varsa sakinleşmek istiyor olabilir. Çocuk kakasını yapamıyorsa yedirdiler sonra muhakkak gazını çıkartmak gerek ayrıca 100 cc mama çok fazla bence.
Zehrayeg 3subat dufalac diye bir ilaç var gece yatarken siz için ölçü bardağıyla sabah emzirin bebeğiniz çok rahat eder. Ben hamileyken bile kullanmıştım temiz içerikli bir ilaç rahat tuvalete çıkmak için yazmıştı doktorum gaz çıkışı içinde rahat olır
Eslem-Ecem10 Vallaha canm bizde 10 gunde bir yapiyor kaka sini sadece beni emiyor mama 1 kez mi verdin sadece mama bazi mamalra kabiz yapiyor
3subat Eslem-Ecem10 bugün ilk kez verdim sürekli memede durunca acaba doymuyor mu diye sipariş verdim 100 cc verdim içti baya
Yeliz83 Bizde 1 ayligiz 2 gundur yapmiyor kakasini gazini cikario alttan ustten ama cok zorlanio cok ikinio memeye yapisik 2 gundur cok uzuluorum
yprkarzu mamadandr muhtemelen bende 1 bucuk ay mama ve emzirmyle devam ettim gaz ilclari kulandk fakat fayd grmedi yarm kasik zeutin yagi veriyirum bn hergun
yprkarzu yprkarzu doktorymuzda sakincasi yok dedi bizde cok gazliyiz malesef ckrmasina ragmen hep rhtszdi
3subat yprkarzu hangi mamayı kullanıyorsunuz? Ben bugün ilk kez verdim mamayı oda bebelac verdim daha önce içmedi hiç
yprkarzu 3subat aptamil veriyodum bnce awa bnce bibirona alistrmyin gerekirse sagark cogaltin sutunuzu bnm kizim bslrda biberona alismisti ve hic ewwiyodu emsn diye cok cbaladm memeden emzrmkten vazgecmeyin
3subat Eslem-Ecem10 bezini iyi ıslatıyor ama bugün sabahtan beridir çok huysuzdu ve toplasan 1 saat uyumuştur acaba aç mı diye verdim şimdi yaptı kakasını rahatladı şükür yavrum
3subat yprkarzu mememi silikon uçla tutuyor zaten oyüzden biberona alışmaz heralde zaten sürekli vermem çok sıkıştığı sıra veririm heralde