Eğer kolik bir bebekse 3 4 aya kadar gaz problemi oluyor bunun önüne geçilmez. Benim bebeğim 4. Ayında atlattı koliği, ben sık sık emzirdim 20 günlük bebek için bence 3 4 saat çok fazla anne sütünden obez olcak değil ya. Emzirdikten sonra gazını çıkar bide arada bir bacaklarını göbeğine dogru dizlerden kaldır yavaşca, gaz masajı yap banyo yaptır biraz rahatlatır umarım. Sen de yediklerine dikkat et sütten geçer, ayaklarını sıcak tut. Yemeklerine kimyon koy, rezene kimyon kaynat iç arada, gaz yapan şeyler yememeye çalış başkada elden bişey gelmiyo malesef. Biz hep böyle yaptık bide biogaia kullandik