Merhaba anneler kızım 17 aylık 14.500 kilo kesinlikle taşınmıyor boyuda uzun lakin doktorada yazdım fazla oldugunu düşünüyorum doktorda biraz fazla dedi çok dışarı çıkamadığı için çok hareketlide degil sonuçta kız çocugu büyüdüğündede kilolu olur dye endişelerim var doktor 5,6 saatte bir yedir dedi çocugu böyle olan varmı aranızda ? İlerde zayıflarmı acaba?