AntiFilozof Benimde bebiş 2 aylık oldu. 20 gün memeyi tutmadı, sağıp biberonla verdim ama her seferinde önce memeyi teklif ettim.Yani pes etme Çok zordu benim için. Benim göğüs ucumda çok yok, silikon uç hiç kuullanmadım. 2,5 kilo doğdu şuan 5i geçti şükür.