2 yaş bir aylık ergen bir bebeğim var 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz 🥺 ağlama krizlerine giriyor örneğin bugün kahvaltı için mama sandalyesine otutturdum kahvaltı tabağını görünce hayır istemem dedi yemek zorundasin ama dedim birde ne göreyim krize girdi ağlıyor ama nasıl ağlamak taamm 10 dakika sonra yersin o zaman dedim tamam dedi 10 dakika sonra tekrar teklif ettim yine bir ağlama krizleri 😑 22 aydan beri böyle hele şu sıralar iyice cigrigindan çıktı 🥴 varmı böyle bebeler 🥺