Nuraykacar tahirmertinannesu valla canım ben aguline gaz şurubu kullandım açıkçası çok faydasını gördüm çok memnunum
Alayay tahirmertinannesu bize kiraz çekirdekli reflü yatağı çok iyi geldi. Çekirdekleri Isıtıp haznesine yerleştiriyorsun bebeği yüz üstü yatağa yatırıyorsun.. çekirdeklerin olduğu kısım tam karın kısmına geliyor.. pıt pıt çıkarıyor
Ozbek42 Ütü ileısıtıp havlu sarıyorum karnına kucağımda pışpışlıyorum 10 dk pış. Pış sonra yatagına koyuyorum ıkınsın ayaklarını oynatsın diye cıkmadıysa tekrarlıyorum.. bizde zirvedeyiz gaz olayında az kaldı geçicek.. ne kadarlık bebeginz??
Aysetugra 4ay 14 gunluk hala gaz sancısı var. Biz çözüm bulamadık maalesef. Inşallah siz atlatırsınız