Balinannesii Kızlar reglim yeni bitti. Ama sürekli bu korkuyu yaşamaktan bıktım doğum kontrol hapı da kullanıyorum. Ama son bir kaç gündür sanki karnımda böyle bir kıpırtı var. Sizce neden oluyordur ?
Mom088 Balinannesii ihtimal hep vardır ama gebelik bile olsa böyle kıpırtı falan bu kadar erken olmaz ki
pandemibebegi Sezeryan doğum mu yaptınız? Benim sezaryen den beri o kıpırtı sürekli var bağırsaklarımız hala düzene giremediği için olabilir. 🌼 Ama o oldukça insan bi tırsmıyor değil hani🤰😩 😆
Balinannesii pandemibebegi evet sezeryan yaptım ve arka arkaya yaptım. Doğum kontrol hapı kullanıyorum yeni adet gördüm ama adetten sonra böyle olunca gerçekten koktum sanki sürekli birseyler kıpırdıyor. Bide ben arla arkaya yapınca insan ister istemez psikolojik olarak etkileniyor
Papatyaseverr Balinannesii bende de oluyor o normal bence hiç hamilemiyim diye düşünmedim hep olan şey arada pıt pıt atar 😂 zaten bebek ilk haftalarda kıpırdasada biz hissedemeyiz kasmayın
BeybininAnasi Balinannesii ben de bazen öyle hissediyorum. Ama sonra diyorum ki bebişinin kpırtısını bile kaçıncı ayda hissettin 😂 psikolojiktir 😂