Kızlar yatarken emzirip mama veriyorum ilk uykusu 3,4 saat uyuyor. Sonra emziriyorum. Gece süt oluyor. Kendini çekince emmeyince yatırıyorum. 2 saatte bir uyanıyor emiyor. Normal mi sizce? Yani en az 4,5 saat deliksiz uyuması gerekmez mi? Sizinkiler nasıl? Hatta bazen 1,5 saatte bir kalkıyor. 3 ayı geçtik daha hiç uzun uyumadı