Mom070 Dün sağlık ocağındaki hemşiremiz sordu. Benimde çok aklıma takıldı. Bir instamom’u takip ediyorum. Onun kızı var ama. Kızı her şeyi konuşuyor. Geldi,gitti,sevdim vs her şeyi. Bende üzüldüm açıkçası. Tabii ki her çocuğun gelişimi farklı seyreder bunu biliyorum ama anne yüreği işte 🥺 anne,baba,mama,bay bay,gol,kaydı gibi şeyler söylüyor.