Mickeymouse öğlenleri ben de çorba içiriyorum. Hiç ekmek doğramıyorum içine. Genelde şehriye katıyorum daha kıvamlı olsun diye.
Havuç çorbası,
Tavuk suyuna şehriye çorbası,
Sebze çorbası,
Bu üçünden başka çorba içmiyor maalesef, çok seçici benim kızım. Maşallah sizin bebeğinize :)