Aesma 4.gün takmaya başladm doktorum hemen takabilirsin demişti 5.gün kontrolümüzde gayet iyi dedi doktorum aralıksız çıkarmadan 20 25 gün taktım baya toparladı sıcaklarda pişik oldum terden 😂 ama takmayı bırqkmadım. Dikişinin az üstüne getir korseyi dikiş yerlerine de steril bezlerden koy kıstır korseye ozaman acımaz rahat edersn 😊🙋🏻♀️