prensannesi5 Kızlar biraz fazla yapmışım da küçük bi saklama kabına koyup buzluğa koyabilir miyim çıkarınca yine aynı olur mu yoksa kötü mü olur bilemedim hiç buzluğa koyan var mı aranızda