ftsdmrhn Oğlum 4 aylık oldu, doktor kan damlası başlayalim dedi,sizler hangil damlaları kullanıyorsunuz acaba
sedaaff96- ftsdmrhn bestiron çok şükür hiç kabızlık sorunu çekmedik. Kakanın renginide boyamıyor. Tadıda güzel sanırım bayılarak içiyor kaşığı yalamaya çalışıyor kalmayınca 😀
Daffduck 2cocukluanne222 bende bugun başladım ama galiba karnını ağrıttı çok şiş karnı böyle bi etkisi oldu mu
2cocukluanne222 Daffduck evet oluyo zamanında ben bıraktım bu yüzden ama oglum kansız kalmış 2 aydır tekrar kullanıyorum benim durumum olmadığı ici ücretliler varmış kabız falan yapmayan alamadim maalesef bu pandemi mahvetti bizi durumunuz varsa eczaneden onlardan alabilirsiniz