Daffduck geçmiş olsun biz de 4 aylık aşımış vardı ayın 11 de Bize de kan ilacı verdiler dokuz damla veriyordum iki gün kullandım üçüncü günü kızım kakasını yaparken sanki pulbiber dökmüş gibi kan gördüm Aile hekiminei aradım ilacı verme dedi acile götür sonra kestim cuma günü hastaneye götüreceğim bakalım Bir de bizim alerjin nesi var süt ve süt ürünlerine bir aydır diyetteyim