sevimlienerji Elistosunanasi yine aynı yapacaksınız ama derece işareti olacak f0 üzerinde onu artı tuşuna basarak ayarlayabilirsiniz
sevimlienerji Elistosunanasi o zaman olmamış ayariniz tekrar yapın o cisimlerin sıcaklığını gösteriyor
bbosphorussss Hepifiz bezine zarar veriyor çocuğunuz için koltuk altı ya da kulaktan ölçenler daha uygun olur belki. Yanlış anlamayın Fikir sadece ☺️
Elistosunanasi bbosphorussss niye yanlış anlayayım ki tavsiyeleriniz benim için çok önemli 😊🌸 burda hepimiz bilgilenmeye çalışıyoruz sonuçta
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elistosunanasi Kağıdında tarifi var ayarlıyorsunuz oradan doğru ölçüyor. Hem kolsltı var hem ondan var ikiside aynı ölçüyor. ☺️
Elistosunanasi sevimlienerji teşekkür ederim ateşölçerin modelleri farklı galiba bizdekinde de batarya işareti yok