Ebru2ozturk merhaba biz 2 aylıkken falan cektirmistik hamileyken basının arkasında normalden biraz büyük boşluk var dedikleri icin popodan bir ilaç vermişlerdi ama kızım kakasını yaptı hemen o yüzden kendim uyutup bıraktım zaten uykusuzdu uyanmadı çok şükür. Makineye kendim koydum kızım makinedeyken bende yanında odada bekledim sizde bebeğiniz de metal telefon vb. Şeyler olmasın. Uyanana kadar hastanede bekledik. Ayak altlarını sıktım vs uyandırdım. İlk kalktığında biraz sersemlik oluyor haliyle ama onun dışında birşey yok. Çok geçmiş olsun size de. 🌼