arkadsşlar selam bebeğim 4 ay 6 günlük bi türlü uyku düzenini oturtamafık henüz çokmu erken anlamadım 2 ayken bile geceleri daha güzel uyuyordu saat başı emmeye kalkıyor gündüzleri çok zor uykuya dalıyor ve çok kısa uyuyor uzatmak için sürekli başında bekliyorum ve yüzüstü uyurdu artık döncek gbi olduğu için o şekildede beşikte durmuyor zor zaptediyorum sizde durumlar nasıl sürekli ağlıyor sürekli huysuz ne zaman düzelcek😔