pervin_t hiç bir diyetısyen önermiyor . Sağlığınızla oynamayın , inanmayın . Bi mantıklı düşünün diyetısyene gidildiğiniz yavaş kilo veriliyor , o çayları içildiğinde ise daha hızlı kilo veriyorsunuz içeriiğinde bir şey var ki 2 ayda vereceği kiloyu 1 ayda veriyorsun. Kaç tane arkadaşı hastalandı böyle saçma sapan çaylar ve herbalıfe yüzünden.