Reyhan55 Arkadaslar 50 günlük bebegimde karaciğer enzimler yüksek cikti basjna gelen var mi nedir ne değildir ne oluyor tedavi ediliyor mu kotu bise mi
Gokturk-10 Reyhan55 3buçuk aylık bebeğim doğduğundan beri yüksek ,doktor endokrinoloji uzmanına yönlendirdi her ihtimale karşı
bitterikolata Reyhan55 ya birkaç kişide denk geldim hep bu süt artırıcı çaylar bozuyor anneninkini de bozuyor siz de kullanmış mıydınız
Poncik38 Reyhan55 emsiriyosanız parol içtiysenz ondan olabilir veya bebegnze verdgnz Bi ilaçdan olabilir demişti doktorumuz.
121015 121015 takip edilmesi gerek belki bir enfeksiyon geçirdi ondan da yükselmis olabilir doktorunuz ne dedi
Gokturk-10 Reyhan55 Hayır benim alanım değil,sarılıktan dolayı da olmuş olabilir veya altında farklı bir sebep de olabilir uzmana gösterin dedi