Digdemmd Merhaba anneler. Oğlum 7 ay 13 günlük. 7 aylık olduğundan beridir aşırı huzursuzluğu var. Normalde kendi kendine oynayan bebeğim şu aralar sürekli bağıran ağlayan kucakta bile durmayan gece uyanıp 1 saat kadar ağlayan bağıran bir bebek oldu. Doktor kontrolünde henüz diş olmadığınıda söyledi. Ama ben ondan başka bir şeye yoramıyorum bu durumu. Sizin içinizde böyle bir durum yaşayan varmı? Birde kehriban kolye veya bileklik kullananlarınız memnun kaldı mı ondan almayı düşünmeye başladım.
Duygue Digdemmd bizde 7 aylık oldık canım aynı durum bizdede var ama normaldede doğdığından beri huysuz mızmız bi bebek ona bağlıyorum ben kolye kullanmadım ama cevremde kullanıpta dişi zor geçirenler var
Bedriye Digdemmd inanın bizde öyle 7ay 8 günlügüz 3.dişimiz çıkıyor kehribar aldık çok faydasının gördğm çok şükür uykusu düzeldi daha iyi oldu
Digdemmd Vallahi çok zor bir durumdayım artık çıldırmak üzereyim aşırı sinirlerim bozuluyor ne yapacağımı neyden medet umacağımı şaşırmış durumdayım