Kızlar annem bugün sağlık ocağına gitmişti Hamza Tuğra haftaya 1buçuk yaş aşısına gelcek annesine söyle demişte illa ayının dolması gerekmez mi (ekim 1 dogumluyuz)
1 hafta erken geldi bana da dolmasa bisey olur mu varmi erken yaptiran gununu biliyodur demi hemsireler ?