Omerinannesi342 Nefes alma sıkıntısı yaşıyorum o yüzden ameliyat olmak istiyorum bir yıl dikkat etmem darbe almamam gerektiğini söyledi doktor. aranızda ameliyat olan var mı zorlandınız mı o bir yıl çocukla
annesinin_kizi Omerinannesi342 bende burnumdan çok zor nefes alıyorum yaa gece yatarken felan azımdan alıp veriyorum ama doktora gitmedim Ne varmış senin burnunda
Merila Omerinannesi342 bende de öyle bir sıkıntı var ama çocuktan dolayı da cesaret edemiyorum. Biraz daha büyüsün diyorum emziriyorum aynı zamanda.
Boncukk Omerinannesi342 ben de düşünüyorum, doktor 6 aylık olduktan sonra yapılabilir dedi. Ama gece uyku problemi olduğu için ameliyat olursam 1 gece bakacak kişi bulamadığımdan bekliyorum bakalım
Zumra_ Omerinannesi342 3 yıl oldu ameliyat olalı 6 aylık bebeğim geçen vurdu kanadı açıkçası daha dikkatli olmak gerek
Omerinannesi342 annesinin_kizi benim burnum kemerli içten kemik yamukluğu var birde burnum dusukmüş 🙄🙄
Zumra_ Omerinannesi342 o çok zor erteleme daha fazla ne kadar erken o kadar nefes diyorum bundan önce nefes almıyormuşum diyeceksin 😊