kubra01 Geçen gün kontrole gittiğimde tek gebeliğe göre kilolarının çok düşük olduğunu gördüm ve bu durum beni biraz üzdü. İlk gebeliğimdekiyle aralarında baya fark var. Sizler nasıl besleniyorsunuz? Neler yiyorsunuz bebeklere kilo olsun diye. Doktorlarınız öneride bulundular mı?
Twinsmomy kubra01 tek gebeliğe göre dusunme ama canım tek.gebelikle aralarında illa ki fark olur aynı olmuyor. Bnm ikizlerim 5 aylık doğumda biri 1300 diğeri 2300 du neler yedim ama tek yumurta tek plesantaydi sonlara doğru biri kilo almamaya başladı. Ama çok şükür ikisi de sağlıkla doğdular kuvezde de kalmadılar. Sağlıkları iyi olsun yeter ki.
Twinsmomy kubra01 bebekwlre kilo aldıran bı tarif bulmuştum yinne bı ikiz annesinden. Onu bulup yazaym sana gerçekten güzel kilo aldırıyor bn bazı sorunlardn birinde fazla etkisini goremedm sadece
Mom62636362 kubra01 tek gebeliğe göre düşünmen hata olur, bebeklerin sağlıklı olmaları önemli olan. Şuan senin vücudun 3 kalbe yetmeye çalışıyor, bebekler kilo alsın diye yemek yemeye odaklanıp aşırı kilo alırsan kalbine aşırı yük bindirirsin
[silindi] kubra01 sürekli yumurta süt ceviz hele gece sabaha kadar süt iciyordum icmezsem duramiyordum tahin pekmez muz kaşar peynir ve kefir içiyordum bunları yiyebilirsin ama aralarında tabiki farklar olacak tek bebek ayrı iki tane bebek ayrı bence kiloları değilde sağlıklı olmaları daha çok önemli benim 33 haftalık dogdular biri 2500 diğeri 2 kiloydu
kubra01 Twinsmomy benimde tek yumurta tek kese o sebeple de biraz endişelendim aslında muz kuruyemiş vs çok tüketiyorum ama neden böyle oldu anlamadım. Siz büyütmüşsünüz bile maşşalllah🌸🌸
kubra01 Mom62636362 aşırı yemek yemekten kaçınmak için sordum bu soruyu sadece bebeklere yarayacak şeyleri yiyeyim diye 🌸 Teşekkür ederim 🌸
2izlokum_Annesi Bende 35+5 de Doğum yaptım kızlarım 2.710-2.610 doğdular çok şükür gayet sağlıklılardı ben sadece 16 kilo alarak doğurdum zaten 40 çıkmadan hepsini vermiş oldum 😊 toz nesguikli süt içtim son birkaç ay bol su günde 3 lt hala içerim kaşar yumurta maden suyu muz kuruyemiş meyve aslında sağlıklı beslenmek işin başı. Hayırlı doğumlar diliyorum sizi çok yoğun bir tempo bekliyor 😁 kızlarım 10 aylık oldu nasıl geçti anlamadım koşturmaktan yetmeye çalışmaktan büyümelerine uğraşmaktan 🥰 ama çok şükür öyle güzel bir duyguki ❤️
kubra01 2izlokum_Annesi ayy maşşallahh siz zoru atlatmışsınız kocaman olmuşlar 🌸🌸 Allah size bağışlasın tüm kötülüklerden sakınsın inşallah 🌸 çokta güzel beslenmişsiniz demekki 2700 lü kilolar ikiz bebekler için çok çok iyi 🤗
2izlokum_Annesi kubra01 sağolun allah razı olsun 🥰 darısı size evet kiloları iyiydi maşallah hala iyiler çok şükür 🥰